سه نفر عامل نزاع دسته جمعی در شهربازی خمین تحت تعقیب قرار گرفتند.

سرهنگ هادی افراسیابی فرمانده انتظامی شهرستان خمین جزئیات تعقیب و دستگیری عوامل چاقوکشی در شهربازی خمین را به شرح زیر بیان کرد.

چند شب گذشته، ۳ جوان ناشناس در پی نزاع و درگیری به وجود آمده با کارکنان شهربازی شهرستان خمین، به وسیله چاقو، اقدام به مجروح و زخمی کردن دو نفر از کارکنان شهربازی کردند.

با توجه به، انتشار تصاویر مربوط به صحنه درگیری در فضای مجازی و خدشه دار شدن امنیت روانی شهروندان از این موضوع، پیگیری و دستگیری متهمان، به صورت ویژه، در دستور کار پلیس قرار گرفت.

پلیس با انجام اقدامات تخصصی، در همان لحظات اولیه، هویت هر ۳ متهم را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی و اخذ حکم ورود به منزل، جهت دستگیری آنان اقدام کرد، که پس از مراجعه پلیس به محل سکونت متهمان، مشخص می‌شود هر ۳ متهم، متواری شده اند.

با هماهنگی‌های به عمل آمده پلیس و مقام قضایی، در خصوص پیگیری ویژه این پرونده و انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پلیس، نهایتاً، نفر اصلی چاقوکشی، دستگیر و پس از تشکیل پرونده، تحویل مقامات قضایی شد.

حال مجروحان این نزاع در بیمارستان رو به بهبود است و تحقیقات و اقدامات پلیسی جهت دستگیری ۲ متهم دیگر این پرونده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین در پایان گفت: امنیت شهروندان، خط قرمز پلیس است و با کسانی که با انجام اقدامات ماجراجویانه، امنیت و آرامش عمومی و روانی مردم را برهم بزنند با جدیت و قاطعیت برخورد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.