معاون وزیر صمت گفت: در سفرهای استانی، نمایندگان وزارتخانه های مختلف در میان مردم حضور یافته و به طور مستقیم به مشکلات آنان رسیدگی می‌کنند.

علی رسولیان روز چهارشنبه در حاشیه راه اندازی میز خدمت به صاحبان صنایع که در جریان هجدهمین سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به خراسان رضوی صورت گرفت  گفت: موضوعات مطرح شده از سوی مردم در قالب میز خدمت به صورت مستقیم توسط نماینده وزارتخانه مورد بررسی قرار گرفته و پاسخ مستقیم به آنها داده می شود، وزارت صنعت، معدن و تجارت هم با همین هدف میز خدمت را در تمام سفرهای استانی رئیس جمهور در محل سازمان تابعه خود تشکیل می دهد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: من به نمایندگی از وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه همکارانم در حوزه بازرسی در میز خدمت در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت حضور می یابیم و با همه کسانی که متقاضی ملاقات هستند و مشکلاتی را در حوزه های مختلف صنعت، معدن و تجارت دارند، به صورت مستقیم می نشینیم و موضوعاتشان را بررسی می کنیم.

او گفت: در خصوص بخشی از مشکلات متقاضیان که قابلیت حل دارد، در همان محل تصمیم گیری می شود و مشکلاتی هم که نیاز به طرح در سطح ملی داشته باشد، به صورت تلفنی با همکاران در تهران منتقل و یا ثبت شده و برای ارایه آنها به سازمان های مربوطه در مرکز مورد پیگیری قرار می گیرد.

رسولیان گفت: هدف از راه اندازی میزهای خدمت این است که تولیدکنندگان مشکلات خود را به صورت مستقیم به مسئولان منتقل کنند تا بتوان مشکلات و موانع در مسیر فعالیت آنان را برداشت.

او عمده مشکلات موجود در حوزه های صنعت، معدن و تجارت را تامین مالی برای فعالیت بنگاه های اقتصادی دانست و گفت: خوشبختانه وزارت صمت در حال پیمودن مسیر تامین مالی زنجیره ای است که شیوه خوبی برای تامین مالی باشد، همچنین مسائلی در حوزه معادن و موانع در این مسیر وجود دارد که از طریق شورای معادن استانها یا شورای عالی معادن در حال پیگیری است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تامین زمین برای شهرک های صنعتی و موضوعات مربوط به تامین مواد اولیه برای واحدهای صنعتی را از دیگر مسائل و دغدغه های مهم این وزارتخانه برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.