معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کشور گفت:میزان سفرهای انجام شده در کشور ۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

سردار نوری نژاد گفت: میزان سفر‌های انجام شده در تعطیلات پایان سال و نوروز امسال در کشور ۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته و با تلاش نیروی انتظامی در برقراری امنیت جاده‌ها و تسهیل عبور و مرور تصادفات و جانباختگان جاده‌ای کاهش داشته است.

او می گوید: با توجه به اینکه در ایام تعطیلات بسیاری از مردم در سفر هستند برای تامین امنیت منازل آن‌ها و برقراری نظم و امنیت قریب به ۲۵ هزار گشتی پیاده، موتوری و سواری در سطح کشور به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کشور گفت: مرز‌های ما موقعیتی حساس دارند و در تامین امنیت کشور، مرزبانان ما چشمان بیدار جمهوری اسلامی در سرحدات بوده و مشغول انجام وظیفه هستند.

سردارنوری نژاد با بیان اینکه تلاش و فعالیت‌های پلیس در جهت خدمت به مردم است گفت: بخش عمده‌ای از رانندگان قوانین را رعایت می‌کنند و برخی که رعایت نمی‌کنند منجر به بروز حوادثی می‌شوند که ما هم از خانواده‌ها انتظار داریم که رانندگان را در توجه به قوانین رانندگی از جمله توجه به فاصله طولی، خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیرمجاز را توصیه و از وقوع این تخلفات جلوگیری کنند.

سردار نوری نژاد با اشاره به هوشمندسازی در مجموعه فرماندهی انتظامی گفت: پلیس باید از برنامه‌هایی که برای هوشمندسازی دارد بتواند در زمینه تجهیزات و فناوری مناسب در همه حوزه‌ها استفاده کند، حوزه‌های کنترل تردد شهری، کشف جرم، مبارزه با موادمخدر، پایش جغرافیایی و وضعیت محله‌ها برای اینکه خدمات را به موقع، با سرعت و دقت ارائه دهد و مردمی که از پلیس خدمات می‌گیرند مناسب و دقیق‌تر باشد.


او همچنین با اشاره به میزان پیشرفت پروژه‌های عمرانی اظهار داشت: پروژه‌های استانی با کمک دولت و مسئولان در حال حاضر دارای پیشرفت مناسبی بوده و این بدین منظور است تا مردم بتوانند خدمات را در یک محیط مناسب و در شأن مراجعه کننده دریافت کنند که این نیازمند کمک بیش از پیش مسئولان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.