معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش ایلام گفت: ساعت فعالیت مدارس از ۱۴ فروردین ماه به زمان قبل کرونا مطابق با بهمن ماه سال ۹۸ برمی‌گردد.

به گفته آقای حشمت اله‌وردی با توجه به حضوری شدن آموزش دانش‌آموزان از هفته آینده، بر اساس بخشنامه‌ای که به همه مناطق آموزشی استان ارسال شده ساعت آموزشی مدارس نیز اعلام شده است.

او گفت: بر این اساس زمان فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول در شیفت صبح از ساعت هشت تا ۱۳ و در نوبت عصر از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۸:۳۰ دقیقه خواهد بود.

 اله‌وردی زمان فعالیت مدارس دوره دوم متوسطه نظری را در نوبت صبح از ساعت هشت تا ۱۴:۴۵ و در نوبت عصر از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۸:۳۰ عنوان کرد.

او گفت: زنگ چهارم این دوره تحصیلی نه برای همه روز‌های هفته بلکه مختص روزهاییست که بیش از سه زنگ فعالیت آموزشی داشته باشند.

اله‌وردی زمان فعالیت آموزشی هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کارو دانش را که در نوبت صبح فعالیت دارند از ساعت هشت تا ۱۴:۴۵ دقیقه عنوان کرد.

او همچنین زمان فعالیت مدارس ابتدایی دوره اول شامل پایه اول، دوم و سوم را در نوبت صبح از ساعت ۷:۴۵ دقیقه تا ۱۲:۳۰ و دوره دوم شامل پایه‌های چهارم، پنجم و ششم را از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۲:۳۵ دقیقه عنوان کرد.

اله وردی گفت: فعالیت مدارس ابتدایی نوبت ظهر دوره اول نیز از ساعت ۱۳:۱۵ تا ۱۸ و در نوبت دوم از ساعت ۱۳:۴۵ تا ۱۸:۰۵ دقیقه است.

بیش از ۱۰۰ هزار دانش‌آموز در استان ایلام در مقاطع مختلف به تحصیل اشتغال دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.