معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از صدور سند مالکیت برای بیش‌از سه هزار و ۳۵۰ هکتار از اراضی شهرستان زاهدان بنام دولت در فروردین ماه سالجاری خبر داد.

مرتضی مقدسی گفت: این اراضی شهریور سال گذشته از اداره کل منابع طبیعی سیستان و بلوچستان تحویل این اداره کل شد که با تلاش و پیگیری مستمر همکاران ما در اداره املاک، بانک زمین و حفاظت از اراضی حوزه معاونت املاک و حقوقی و با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک زاهدان، فروردین ماه سالجاری به نام دولت با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن سند صادر شد.

او گفت: از آنجایی که تثبیت مالکیت دولت بر روی اراضی دولتی به منظور حفظ و حراست از انفال عمومیست، تمام تلاش همکاران ما در این معاونت تحقق اهداف این حوزه است.

معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان مستندسازی املاک و اراضی را یکی از راهکار‌های حفاظت و صیانت از املاک دولتی عنوان کرد و افزود: بر اساس قانون جامع حدنگار نیز تکلیف ابلاغی سازمان ملی زمین و مسکن، اخذ سند تک برگ از اولویت‌های ابلاغی به این اداره‌کل بوده که در این راستا حداکثر تلاش خود را بکار برده‌ایم.

او گفت: شفافیت امور ثبتی، پیشگیری از جعل اسناد مالکیت و ارائه خدمات بهینه توام با سرعت، دقت و کیفیت به شهروندان از دیگر نتایج صدور این اسناد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار