سرپرست اسبق تیم ملی کشتی آزاد اعتقاد دارد غیبت روس‌ها در مسابقات جهانی کار را برای بچه‌های ما و حتی رقبای دیگر بسیار راحت‌تر خواهد کرد.

هادی حبیبی سرپرست و مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد درباره غیبت کشتی گیران روسیه در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ صربستان به دلیل محرومیت از سوی اتحادیه جهانی کشتی گفت: بی شک غیبت آزاد و فرنگی کاران روسیه در مسابقات جهانی امسال کار را برای بچه‌های ما و حتی دیگر حریفان راحت‌تر خواهد کرد چرا که ما رقبای مستقیم و قدرتمندی از روسیه داریم که محرومیت آن‌ها در جهانی صربستان باعث می‌شود مسیر هموارتری را برای کسب مدال داشته باشیم. البته این بدان معنا نیست که کشتی گیران ایران با غیبت روس‌ها دیگر حریف قدرتمندی ندارند و مطمئناً کشور‌های صاحب نام دیگر همچون آمریکا هم می‌توانند مثل همیشه حریف سرسختی برای ایران باشند.

مسابقات کشتی بزرگسالان قهرمانی جهان در روز‌های ۱۹ تا ۲۷ شهریورماه در شهر بلگراد صربستان انجام می‌شود و رقابت‌های کشتی بازی‌های آسیایی هانگژو چین نیز طی روز‌های ۳۰ شهریور تا ۲ مهرماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

حبیبی با بیان اینکه سطح کمی و کیفی و مدالی پیکار‌های جهانی به مراتب از بازی‌های آسیایی بیشتر است، گفت: به طور حتم متولیان کشتی و حتی ملی‌پوشان حضور در رقابت‌های جهانی را نسبت به بازی‌های آسیایی مهمتر می‌دانند و طبیعتاً کسب مدال در رقابت‌های جهانی ارزش و اعتبار بسیار بیشتری نسبت به بازی‌های آسیایی دارد، اما بازی‌های آسیایی هم همیشه مهم و ماندگار بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار