مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت: ۱۷ دفتر پیشخوان دولت در سطح شهر‌های این استان در ایام تعطیلات نوروز پاسخگویی و ارائه خدمات بیمه گری و درآمد به بیمه شدگان سلامت را بر عهده دارند.

فریده جعفری گفت: ۱۷ دفتر در  هر یک از ۱۷ شهرستان این استان در ایام تعطیلات نوروزی فعال بوده تا خدمات لازم را به بیمه شدگان ارائه کنند.

او می گوید: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به مراکز پیشخوان در سطح استان آذربایجان‌غربی از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند شوند.

جعفری گفت: همچنین متقاضیان صدور اولیه بیمه رایگان سلامت برای تحت پوشش قرار گرفتن، می‌توانند به صورت غیرحضوری اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت: متقاضیان بعد از ثبت‌نام بیمه، تحت پوشش پایه درمان قرار می‌گیرند که اعتبار این بیمه به مدت ۶ ماه است و آن‌ها می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

به گفته جعفری: در راستای مدیریت هزینه‌ها و جهت رفاه حال بیمه‌شدگان این سازمان در بخش دارویی، تایید دارو‌های بیماران از طریق سامانه تایید دارو انجام می‌گیرد و متقاضیان جهت دریافت این خدمت باید به سامانه میزخدمت الکترونیک این سازمان مراجعه کنند.

او با اشاره به جمعیت سه میلیون و ۲۶۵ هزار نفری آذربایجان‌غربی، گفت: ۶۴ درصد از جمعیت این استان در حال حاضر تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.