وزیر صمت گفت: طرح ویژه وزارت صمت برای مبارزه با قاچاق لوزام خانگی، لوازم یدکی و آرایشی و بهداشتی از ۱۵ فروردین آغاز می‌شود.

آقای سیدرضا فاطمی‌امین گفت: لوازم یدکی خودرو، لوازم‌خانگی، آرایشی و بهداشتی، پوشاک و دخانیات، پنج اولویت نخست اجرایی  طرح ویژه وزارت صمت برای مقابله با عرضه کالاهای قاچاق و تقلبی از ۱۵ فروردین است.

به گفته  وزیر صنعت، معدن و تجارت در گام نخست اجرای این طرح، مقابله با عرضه کالاهای قاچاق و تقلبی در حوزه لوازم یدکی خودرو از هفته آینده در سراسر کشور عملیاتی می‌شود.

با اجرای این طرح، علاوه بر مقابله با کالای قاچاق و تقلبی، نتایج مثبت اقتصادی دیگری از جمله ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در بخش تولید و همچنین تامین امنیت مصرف‌کنندگان در استفاده از کالاهای موجود در سطح بازار به‌ویژه در حوزه لوازم یدکی خودرو نیز محقق خواهد شد.

یکی از مشکلات در حوزه توزیع اقلام کالایی در کشور، عرضه کالاهای قاچاق و تقلبی است که به علت کیفیت پایین، مشکلات و آسیب‌هایی را متوجه مصرف‌کننده نهایی می‌کند.

 موضوع قاچاق یکی از موانع اصلی مشکلات اقتصادی مانند تولید و اشتغال است و تاکنون چندین بار در این زمینه گام‌هایی  برداشته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.