مسوول راهیان نور بسیج سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: از اسفندماه پارسال بیش از هزار نفر از دانشجویان دانشگاه های سراسر استان به مناطق عملیاتی منطقه جنوب استان خوزستان اعزام شدند.

سرهنگ دوم پاسدار مجید باقرزاده گفت : همچنین در بخش عمومی نیز حدود ۶۵۰ نفر از کاروان های محلات استان هرمزگان و حدود ۲۵۰ نفر از هم استانی های ما نیز در قالب خودروهای شخصی به صورت خانوادگی و داوطلبانه در مناطق عملیاتی استان خوزستان حضور پیدا کردند.

وی گفت: افزون بر ۲۶۰ نفر از هنرمندان و ۲۰۰ نفر از طلاب و روحانیان استان هرمزگان نیز در قالب کاروان های سازمان یافته به مناطق عملیاتی راهیان نور جنوب استان خوزستان حضور پیدا کردند.

مسوول راهیان نور بسیج سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: در این مدت توفیق میزبانی از بیش از یکهزار و ۲۰۰ نفر از زائران شهدا از سایر استان های کشور در ارودگاه پیامبر اعظم (ص) استان هرمزگان در شهر آبادان داشته ایم.

وی با اشاره به اینکه راهیان نور دریایی شهدای خلیج فارس در آبهای بندرعباس و جزیره هرمز برگزار می شود، گفت: از اسفندماه پارسال تاکنون بیش از ۲ هزار و ۷۵۰ نفر به اردوی راهیان نور دریایی شهدای خلیج فارس اعزام شدند.

سرهنگ باقرزاده گفت: بیش از ۱۵۰ نفر از خادمان شهدا در هرمزگان برای خدمت رسانی داوطلبانه به زائران شهدا در مناطق عملیاتی راهیان نور جنوب و راهیان نور دریایی سازماندهی و به‌کارگیری شدند که این روند تا دوازدهم فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم در ادامه راه هم با قوت نسبت به برگزاری مؤثر این برنامه (راهیان نور) توفیق داشته باشیم و برای سال های آینده هم بتوانیم برنامه ریزی دقیق تر و بهتری را داشته باشیم.

این مسوول با اشاره به اینکه امسال با توجه به وقفه ۲ ساله ای که در روند برگزاری راهیان نور پیش آمد شاهد استقبال بسیار خوبی از طرف هموطنانمان بودیم، گفت: در استان هرمزگان راهیان نور در ۲ بخش  جنوب که حضور در مناطق عملیاتی استان خوزستان بوده و راهیان نور دریایی شهدای خلیج فارس در شهر بندرعباس و جزیره هرمز برگزار می شود.

سرهنگ باقرزاده در پایان از تلاش ها و پیگیری های همه دست اندرکاران راهیان نور در استان هرمزگان و به‌ویژه ستاد پشتیبانی و هماهنگی راهیان نور استان که با مسوولیت استاندارهرمزگان انجام می شود و همچین از فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسدران و سپاه امام سجاد (ع) و مجموعه رسانه ها به‌ویژه صدا و سیما قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.