حسین نوش‌آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس گفت: طی ملاقات با رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه قول مساعدت برای سفر به دیار پانزده خرداد جهت حل مشکلات خطه ورامین را داشتم.

به گفته نوش آبادی طی دیدار با حجت‌الاسلام رئیسی در ساختمان ریاست جمهوری مشکلاتی از قبیل بهره‌برداری از قطار شهری و اجرای خط مترو، احداث بیمارستان پیشوا، بهسازی جاده ورامین به جواد آباد، چرمشهر و اتصال به بزرگراه حرم تا حرم، احداث بیمارستان جایگزین شهید مفتح ورامین، دی کلینیک شهرستان قرچک و آزاد راه تهران به پیشوا مورد تاکید قرار گرفته و با سفر رئیس جمهور به این دیار پیگیری خواهند شد.

ورامین شهرستانی متمدن، کهن، مهد پهلوانان ورزشکار، دارای افتخارات ملی در عرصه‌های مختلف و شهرستانی حاصلخیز از لحاظ بار کشاورزی می‌باشد؛ این تنها گوشه‌ای از ویژگی‌های این دیار است، اما مردم آن با دغدغه‌های بسیار دست و پنجه نرم می‌کنند.

او گفت: تاکنون برای رونق شهر ورامین توسط مسئولین عالی رتبه آن پیگیری‌های موشکافانه‌ای صورت گرفته؛ اما بسیاری از این پیگیری‌ها با عدم همکاری مسئولین کشوری همراه بوده است.

نماینده دیار پانزده خرداد طی نشست با رئیس قوه قضائیه در ساختمان قوه قضائیه به حجت الاسلام اژه‌ای گفته است: مشکلاتی بر سر راه سیستم قضایی دیار پانزده خرداد قرار گرفته که امید می‌رود به همت بالاترین مرجع این نهاد برطرف شود.

حسین نوش‌آبادی گفت: مشکلاتی، چون تامین اعتبار برای ساخت و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام واحد‌های قضایی، اختلالات استخدامی و تعیین تکلیف حقوقی کارکنان شورا‌های حل اختلاف، افزایش تعداد قضات و گسترش واحد‌های قضائی در سطح ورامین، قرچک و پیشوا، از جمله مواضع قضایی بر دیار ورامین است که حل آن برای مردم ضروری‌است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.