مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت:از ابتدای فعالیت ستاد‌های اسکان استان تا پایان روز هشتم فروردین بیش از ۱۶ هزار و ۱۴۰ نفر میهمان در مراکز اقامتی استان پذیرش شده اند.

رشید قربانی گفت: با آغاز سفر های نوروزی در استان فعالیت  مراکز اقامتی آغاز شد و تا پایان روز هشتم فروردین ماه جاری ۱۶ هزار و ۱۴۰ نفر میهمان در قالب ۳ هزار و ۷۲۴ خانوار در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان پذیرش و اسکان داده شده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: از ۱۶ هزار و ۱۴۰ نفر میهمان ۱۰ هزار و ۸۷۷ نفر فرهنگی و ۵ هزار و ۲۶۳ نفر غیر فرهنگی می‌باشند.

به گفته او از مجموع سه هزار و ۷۲۴ خانوار، تعداد دو هزار و ۴۸۲ خانواده فرهنگی و هزار و ۲۴۲ خانواده غیر فرهنگی بو ده اند.

رشید قربانی گفت: در نوروز امسال ۱۱ مرکز پذیرش در سطح شهرستان‌ها و مناطق استان برای ارائه خدمات و تسهیلات سفر به میهمانان فرهنگی پیش بینی شده که از این تعداد دو مرکز در سنندج مستقر می‌باشد.

به گفته قربانی ۸۸ مدرسه با ۶۴۴ کلاس و اتاق برای اسکان میهمانان فرهنگی مهیا شده است و حدود ۳۸۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی در مراکز پذیرش و اسکان به میهمانان و مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.

گفتنی است؛ فعالیت مراکز پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان از روز پنج شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۰ آغاز و تا پایان روز دهم فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.