مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: همه مدارس از ۱۴ فروردین ماه به صورت حضوری بازگشایی خواهند شد.

رحیمی نژاد گفت: با توجه به نگرانی‌های شدید خانواده‌ها در پی تعطیلی مدارس و آسیب‌های جامعه دانش آموزی در سال‌های گذشته و مهیا شدن شرایط امن به دلیل پوشش واکسیناسیون، زمینه استقبال آموزش حضوری از سوی خانواده‌ها و دانش آموزان فراهم شده است.

او گفت: تحقیقات کشوری و جهانی نشان می‌دهد خطرات و اختلالات یادگیری، ارزش این را دارد که حتی با پنج درصد ریسک نیز آموزش‌ها به صورت حضوری برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: علاوه بر افت آشکار در حوزه تحصیل دانش آموزان شاهد افت پنهان نیز هستیم که بخشی از آن معرف اینست که قبولی و سطح نمرات دانش آموزان واقعی نبوده و استرس و اضطراب هم از پیامد‌های آموزش خانگی ناشی از کرونا بوده است.

به گفته این مسئول: دانش آموزان در این مدت مهارت‌های اجتماعی را کسب نکرده و به دلیل محصور بودن در محیط خانه دچار افسردگی شده اند. بر این اساس آموزش و پرورش همه تلاش خود را برای برگزاری آموزش‌های حضوری انجام داده است.

رحیمی نژاد تصریح کرد: هم اکنون شرایط امنی برای حضور دانش آموزان در مدارس مهیا شده و همه مدارس در همه مقاطع و پیش دبستانی از ۱۴ فروردین ماه به صورت حضوری دایر خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس ف
۱۳:۱۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
اجباری هم باشه من بچم رو نمی فرستم مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
دروغه کشکه ویروس کرونا همه استان ها را قرمز می کند با این وضعیت مسافرت های نوروزی شک نکنید