منابع مالی برای تکمیل و بازسازی ورزشگاه وطنی محقق شده است.

علیخانی معاون عمرانی استاندار مازندران در جریان بازدید از روند اجرای چمن طبیعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر گفت: استانداری مازندران پس از صدور دستور رئیس جمهور مبنی بر اتمام ۴ ماهه تعویض چمن ورزشگاه وطنی موفق به جذب اعتبار لازم شده و مباحث ترک تشریفات و موضوعات مرتبط به آن در دست اقدام آنی قرار گرفته است تا به سرعت قرارداد لازم منعقد شود.

او گفت: تحویل به موقع این طرح با حفظ اصول فنی، انجام امور بهره‌وری و ارائه خدمات با قابلیت اطمینان‌محور از وظایف اداره کل ورزش و جوانان استان است.

سازمان لیگ فدراسیون فوتبال پس از پایان فصل بیستم لیگ برتر فوتبال کشور اعلام کرد نساجی مازندران در ورزشگاه وطنی قائم شهر که چمن مصنوعی دارد نمی‌تواند به دیدار حریفان برود و به همین دیلیل ابتدا ورزشگاه شهدای ساری برای میزبانی نساجی در لیگ بیست و یکم انتخاب شد، اما بعد از برگزاری چند بازی مشخص شد این ورزشگاه نیز شرایط لازم برای میزبانی از بازی‌های خانگی نساجی را ندار.د

روند تعویض چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر از پارسال آغاز شده است، اما چمن طبیعی این ورزشگاه تاکنون به مرحله بهره برداری نرسیده است.

رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان مازندران نیز گفت:مجموعه فنی و همکاران اداره کل از اول فروردین، به صورت همزمان در چند جبهه در حال فعالیت هستند.

در حال حاضر نساجی مازندران دیدار‌های خانگی خود را در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار