معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: مردم استان با اختصاص و کمک ۸۷۴ میلیون تومانی از پویش ملی سین هشتم سخاوت حمایت کردند.

حمیدالله فارسی گفت: همزمان با راه اندازی پویش سین هشتم سخاوت۳۰۲ میلیون تومان نقدی و غیرنقدی از مراکز دولتی و ستاد در شهرستان‌ها و نیز مبلغ ۵۷۲ میلیون تومان نقدی و غیرنقدی از موسسات و مراکز غیر دولتی جمع آوری شده است.

به گفته وی این پویش با هدف جمع آوری کمک‌های نقدی خیرین و نیکوکاران استان و در راستای کمک به خانوار‌های نیازمند زیرپوشش شامل ایتام، زنان سرپرست خانوار، آسیب دیدگان اجتماعی و توانیابان زیرپوشش بهزیستی همزمان با سراسر کشور در استان همدان راه اندازی شد و تا پایان ایام تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

استان همدان حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان می گوید: هموطنان نیکوکار می‌توانند از طریق شماره حساب مشارکت‌های مردمی ۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱، شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۹۲۷۸۳۹۳ و یا شماره شبا IR ۲۱۰۱۰۰۰۰۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱ در این پویش شرکت کنند.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده حدود یک سوم جمعیت استان همدان به صورت مستقیم و غیرمستقیم از خدمات حمایتی و درمانی سازمان بهزیستی بهره می‌برند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.