ایمانیه گفت: در قرارگاه مسکن استان فارس باید زمان بیشتری به رفع مشکلات مسکن مهر اختصاص یابد تا نقاط ضعف، معایب و محاسن احصا شده و تا پایان سال تعیین تکلیف شود.

محمد هادی ایمانیه در جلسه قرارگاه مسکن استان، اقدامات انجام شده در این قرارگاه را امیدوار کننده دانست و گفت: به صورت هفتگی گزارش اقدامات صورت گرفته به دفتر استاندار و وزیر محترم راه و شهرسازی ارسال شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس بر ایجاد رقابت بین شهرستان‌های استان تاکید و گفت: فضای رقابتی باید بین فرمانداران در زمینه مسکن ایجاد شود تا شاهد تلاش شهرستان‌ها باشیم.

او گفت: نباید مسئولان تنها تمرکز خود را به شهر صدرا معطوف کنند و نباید خود را تنها به یک پروژه منحصر کرد و لازمه حل مشکلات پیدا کردن راه حل‌های دیگر است.

استاندار فارس به فضای رقابتی موجود بین استان‌ها در نهضت ساخت مسکن اشاره کرد و بر تلاش هر چه بیشتر مسئولین برای بهبود وضعیت استان فارس تاکید کرد.

به گفته او، در کنار ساخت مسکن مجتمع‌های آموزشی، سلامت، فرهنگی، مساجد و ورزشی نباید مورد فراموشی قرار گیرد.

استاندار فارس وجود بافت فرسوده شهری را مورد اشاره قرار داد و گفت: می‌توان از ظرفیت این بافت‌های فرسوده در شهر‌ها نیز بهره برد؛ چراکه زیرساخت‌های لازم نظیر آب، برق، گاز و... فراهم است.

ایماینه گفت: در قرارگاه مسکن استان باید زمان بیشتری به رفع مشکلات مسکن مهر اختصاص یابد تا نقاط ضعف، معایب و محاسن احصا شده و تا پایان سال تعیین و تکلیف شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس گفت: همه ابعاد احداث شهرک‌های جدید باید مورد توجه جدی قرار گیرد و در مراحل ساخت مسکن تامین نیروی کار مناسب و کارگر بسیار حائز اهمیت است و از ظرفیت قرارگاه اشتغال استان نیز استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار