با تلاش ماموران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات انتظامی البرز از یک کارگاه تولیدی روغن‌های خوراکی تقلبی و مقداری مواد مخدر درفردیس کشف شد.

سرهنگ گودرزی جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: ماموران سازمان اطلاعات در فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک باند توزیع روغن خوراکی تقلبی در سطح این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قراردادند.

او می گوید: پس از چندین شبانه روز اقدام اطلاعاتی در نهایت دو نفر از عاملان اصلی این اقدام غیرقانونی شناسایی و با تحت تعقیبقرار گرفتن از سوی ماموران، در نهایت کارگاه آنها در شهر فردیس مورد شناسایی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: در ادامه پس از تکمیل اطلاعات، ماموران در یک فرصت مناسب وارد عمل شده و هر دو متهم را درحال بسته بندی روغن‌های غیربهداشتی با لیبل‌های تقلبی دستگیر کردند.

او  گفت: در بازرسی از این کارگاه حدود یک تن روغن خوراکی تقلبی، بیش از نیم کیلوگرم مواد مخدر و ۵ هزار و ۱۵۰ عدد قرصغیرمجاز و قاچاق کشف شد.

شهروندان هرگونه گزارش در زمینه خرید و فروش و یا تهیه کالاهای خارجی قاچاق و موارد مشکوکی را از طریق تماس با سامانه۱۱۰ بهپلیس اطلاع دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.