سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: کرونا طی ۲۴ ساعت جان ۳ نفر در استان کرمان را گرفت و ۲۵ نفر را در بیمارستان بستری کرد.

سعید صحبتی آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹، تا ساعت ۱۵ دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

او می‌گوید: تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، ۳ نفر، شامل: ۱ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و یک نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی جیرفت و یک نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی رفسنجان بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: مجموع جان باختگان بیماری کووید ۱۹ از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به ۵ هزار و ۵۵۸۸ نفر رسیده است.

به گفته اودر ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ مورد، شامل: ۶ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۱ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۱۴ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و ۲ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بستری شده اند.

صحبتی می‌گوید: هم اکنون ۹۲ نفر در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند که از این تعداد، ۶۰ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۴ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۱۵ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۶ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۷ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بوده اند.

او در بخش دیگری از سخنان خود به میزان واکسن تزریق شده کرونا در استان کرمان پرداخت و گفت: میزان واکسن تزریق شده نوبت اول ۲ میلیون و ۳۱۷ هزار و ۶۵۲ دُز، میزان واکسن تزریق شده نوبت دوم ۲ میلیون و ۲۹ هزار و ۱۳۹ دُز و میزان واکسن تزریق شده نوبت سوم ۸۳۵ هزار و ۸ دُز بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.