مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از جابجایی ۲۵ هزار و ۴۹ مسافر نوروزی توسط ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی در ایام نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

به گفته آقای نورالله دلخواه، این میزان مسافر در بازه زمانی ۲۵ اسفند تا هفتم فروردین ۱۴۰۱ توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری جابجا شده اند.

به گفته او، این میزان جابجایی مسافر در بازه زمانی یاد شده، ۳۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با اشاره به فعالیت ۷۴ شرکت حمل و نقل عمومی گفت: این تعداد مسافر در قالب چهار هزار و ۲۲۲ سفر جابجا شده اند.

دلخواه گفت: ایام نوروز قیمت ناوگان عمومی مسافری افزایشی ندارد و چنانچه شرکت یا ناوگانی اقدام به اخذ کرایه اضافی نماید، با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

او از مردم و مسافران خواست: هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌ها و ناوگان‌های حمل و نقل عمومی مسافری را یادآور شد و گفت: مجتمع‌های رفاهی و راهدارخانه‌ها تمامی تجهیزات، تأسیسات و امکانات کنار جاده‌ای آماده خدمات به شهروندان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.