آرمین کاظمی‌نژاد گفت: دو کارگاه اشتغال‌زایی ویژه مددجویان و خانواده‌های آنان در سال جدید راه اندازی می‌شود.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان در دیدار عیدانه با دادستان یزد با ارائه گزارشی از عملکرد یک سال انجمن در حوزه‌های مختلف حمایتی، از حمایت‌های خاص دادستان نسبت به انجمن و خانواده‌های تحت پوشش قدردانی کرد.

کاظمی‌نژاد از افزایش تعداد خانواده‌های تحت پوشش به بیش از ۷۵۰ خانواده خبر داد و گفت: اولویت و سیاست اصلی اقدامات حمایتی انجمن برنامه‌های اشتغال‌زایی و توانمندسازی خانواده‌ها است و در همین راستا با پیگیری‌های انجام شده دو کارگاه اشتغال‌زایی ویژه مددجویان و خانواده‌های آنان در سال جدید راه اندازی می‌شود.

محمدرضاحدادزاده، دادستان عمومی و انقلاب یزد نیز در این دیدار بر ضرورت تقویت برنامه‌های حمایتی انجمن برای کاهش چرخه جرم در بین خانواده‌های زندانیان تاکید کرد و گفت: یکی از مسئولیت‌های ما برای جلوگیری از توسعه چرخه جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی، حمایت از خانواده زندانیان است.

او گفت: در برنامه‌های حمایتی انجمن، نوع و میزان محکومیت زندانیان باید مدنظر قرارگیرد چرا که نیاز‌ها و شرایط حاکم بر خانواده محکومین با حبس‌های طولانی مدت با محکومین کوتاه مدت بسیار متفاوت است.

حدادزاده گفت: توزیع بسته‌های معیشتی و برنامه‌های حمایتی هر چند خوب و پسندیده است، اما نقش مسکن را دارند و نیاز است برای خانواده‌های زندانیان دارای محکومیت طولانی، برنامه حمایتی خاصی در نظر گرفته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.