معاون خدمات شهری شهرداری کرج از اجرای طرح جهادی پاکداشت محله به محله در سطح مناطق ۱۰ گانه این کلانشهرخبر داد.

آقای رضوانی گفت: اجرای این طرح در تعطیلات نوروزی نویدِ خدمتگزاری با روحیه جهادی در سال جدید به شهر و شهروندان می باشد و امیدواریم بتوانیم پاسخگوی مطالبات به حق مردم و نیازهای محلات سطح شهر باشیم.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج گقت: در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰ توفیق اجرای طرح جهادی پاکداشت شهر موسوم به علمداران خدمت در سطح ده منطقه کرج به علاوه حاشیه رودخانه، حاشیه اتوبان و آرامستان بهشت سکینه (س) را اجرایی کردیم.

او می گوید: در سال جاری نیز اقدامات و طرح های خوبی را با هدف خدمتگزاری  برای مردم و کار و تلاش شبانه روزی در دستور کار خواهیم داشت.

 رضوانی می گوید: در طرح جهادی پاکداشت محله به محله که با محوریت معاونت خدمات شهری و همکاری گروه های جهادی در روز سه شنبه جاری مورخ ۹ فروردین ۱۴۰۱ در سطح مناطق ده گانه اجرایی می شود، اقداماتی همچون غبارروبی مساجد، رفت و روب معابر، زیباسازی، فضای سبز، فعالیت های عمرانی و کارهای خدماتی مد نظر است.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: در طرح های جهادی کمیت و کیفیت خدمت رسانی به موازات یکدیگر دنبال می شوند و بنا داریم تا در سال جدید نحوه اجرای طرح ها را به اراده و مطالبه شهروندان نزدیک تر نماییم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.