ابراهیم جوادی پیشکسوت کشتی کشورمان معتقد است چون مردم از کشتی توقع مدال آوری دارند حساب این ورزشی ملی از سایر رشته‌ها جدا است.

ابراهیم جوادی دارنده مدال برنز المپیک و چهار مدال طلای کشتی آزاد جهان با بیان اینکه کشتی ایران در سال جدید کار سختی را پیش رو خواهد داشت، گفت: حساب کشتی با رشته‌های دیگر جدا است، چراکه مردم همواره از کشتی به عنوان ورزش اول و ملی توقع موفقیت و کسب مدال را دارند و به همین دلیل نیز امیدوارم در میادین آسیایی و جهانی پیش رو پرچم کشتی مثل دوره‌های قبلی بالا باشد و بچه‌ها در این مسابقات بدرخشند.

مسابقات کشتی بزرگسالان قهرمانی جهان در روز‌های ۱۹ تا ۲۷ شهریورماه در شهر بلگراد صربستان انجام می‌شود و رقابت‌های کشتی بازی‌های آسیایی هانگژو چین نیز طی روز‌های ۳۰ شهریور تا ۲ مهرماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

جوادی گفت: به طور حتم رقابت‌های جهانی امسال با مسابقات سال قبل متفاوت است چرا که تمامی مدعیان با توان و نیروی مضاعف پای به میدان می‌گذارند. ضمن اینکه نباید فراموش کنیم فاصله کم بازی‌های آسیایی و رقابت‌های جهانی ممکن است بر عملکرد کاروان اعزامی تأثیر گذار باشد هر چند اعتقاد دارم با برنامه ریزی دقیق می‌توان در هر ۲ میدان حضور موفقی داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار