نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان با توجه به جایگاه و مقصد گردشگری در تنها بندراقیانوسی ایران (چابهار) راه اندازی شود.

 معین الدین سعیدی در جلسه شورای ترافیک، کمیسیون ایمنی حمل و نقل و ستاد اجرایی خدمات سفر با حضور استاندار سیستان و بلوچستان در فرمانداری چابهار  گفت: امیدوارم مسائل و مشکلات پیش روی گردشگران با تاسیس معاونت گردشگری مرتفع و شاهد توجه به این دیار و تامین امکانات و زیرساخت‌ها باشیم.

او گفت: زمانی شهر چابهار با ۲۶ هزار نفر جمعیت چهار جایگاه سوخت داشت ولی هم‌اینک با ۱۰۶ هزار نفر به ۲ جایگاه سوخت کاهش یافته است.

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: کمپ گردشگری کوه‌های مینیاتوری سریعا تعیین تکلیف شود چرا مدیریت و امکانات آن در حد و اندازه نام و ظرفیت های آن نیست و گردشگران از استفاده لازم از آن مکان محروم هستند.

او گفت: مرغ منجمد و کشتار روز در سیستان و بلوچستان مصرف چندانی ندارد و به‌جای آن باید برنامه‌ریزی شود تا مرغ زنده توزیع شود  متاسفانه سختگیری و کمبودهایی در زمینه حمل مرغ زنده از بیرجند وجود دارد لذا برای وارد کردن مرغ از هرمزگان تدبیری شود تا قیمت‌ها کاهش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار