بهادری جهرمی نوشت: از شروع دولت جدید، از حدود ۱۷۰ هزار خودروی ناقص و دپو شده در پارکینگ خودروسازان، بیش از ۸۰ هزار دستگاه تکمیل و تحویل شده است.

سخنگوی دولت در صفحه مجازی خود نوشت: اقدامات صورت گرفته در این ۲۰۰ روز به خوبی نشان می‌دهد فرمان ⁧ تحول در خودروسازی⁩ با مدیریت جهادی کاملا شدنی است.

اوایل اسفند پارسال شرکت ایران‌خودرو اعلام کرد که ۷۰‌هزار خودروی ناقص کنونی تا پایان سال به تعداد ۴۰‌هزار دستگاه کاهش خواهد داشت و شرکت سایپا نیز از روند کاهشی محصولات دپویی خود اظهار رضایت کرد.

همچنین مهدی خطیبی، مدیرعامل ایران‌خودرو گفت: با دستور رئیس جمهور از سال آینده خودرو‌ها کمتر از دو هفته در پارکینگ ایران خودرو باقی می‌مانند و به سرعت عرضه می‌شوند.

اسفند پارسال رئیس جمهور از خودرو‌های مانده در انبار‌های ایران خودرو بازدید میدانی به عمل آورد و دستور داد مشکلات ترخیص این خودروها هر چه سریع‌تر حل شود.

رئیس جمهور پس از این بازدید فرمانی ۸ ماده ای برای بهبود کیفیت تولیدات خودروسازان و تامین رضایت مردم صادر کرد که طی آن محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور، مسئول نظارت و پیگیری حسن اجرای این فرمان خواهد بود.

پیش‌تر رهبر انقلاب یکشنبه ۱۰ بهمن در دیدار تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی، اعتراض مردم نسبت به کیفیت خودرو‌های داخلی را وارد دانستند و فرمودند صنعت خودروسازی کشور با وجود حمایت‌هایی که در طول سالیان اخیر از آن صورت گرفته، نتوانسته رضایت مشتری را جلب کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
ناقص نگویید. بگویید خودروهای احتکار شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
همش حرفه ،هیچ تغیری نخواهد کرد.این دولت و وزیر صنعت
همگی مثل دولت های قبل فقط حرف میزنند.اگر این دولت تونست مشکل مردم رو در خرید خودرو حل کنه اونوقت میشه
امیدوار بود.چون مافیای بزرگ این مملکت این دوخودرو ساز هستن وبس.
Iran (Islamic Republic of)
omid
۰۸:۳۶ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
حرف مفت میزنن وبس اگه شما دولتی ها قیمتها رو برگردونید به اونجایی که گرون شدهنر کردین واین جوری میشه روشماها حساب کرد
آخرین اخبار