به گفته هاشمی حذف ارز ترجیحی برای تامین دارو و تجهیزات پزشکی به وزارت بهداشت در بودجه سال ۱۴۰۱ اعلام نشده است.

 محمد هاشمی  سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: تا کنون حذف ارز ترجیحی برای تامین دارو و تجهیزات پزشکی به وزارت بهداشت در بودجه سال ۱۴۰۱ اعلام نشده و کماکان ارز ترجیحی ادامه دارد.

او می گوید که در صورت حذف ارز ترجیحی، مابه التفاوت به جای پرداخت به تامین کننده، عملا به مصرف کننده انتقال خواهد یافت. با استفاده از ساز و کار سازمان های بیمه گر، اعتبار ریالی به این سازمان ها پرداخت خواهد شد، به نحوی که با کاهش فرانشیز پرداختی بیماران تغییری در پرداخت بیماران نسبت به سال ۱۴۰۰ ایجاد نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
این چه حرفیه برادر ! وقتی اکثر داروهای مورد نیاز یک بیمار تحت پوشش بیمه نیستند و از داروخانه آزاد می گیره کی میخواد این مابه التفاوت رو بده جز بیمار ؟! من برای داروهای ناباروری پارسال 13 میلیون تومن هزینه کردم امسال باید 50میلیون بدم . هیچ کدومشون هم تحت پوشش بیمه نیستند : انوکساپارین و استرادیول و هزار تا مکمل و داروی مهم دیگه که همشون آزاد هستن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۴:۴۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
وقتی دشمنان ایران و ایرانی بر ایران حاکم باشند این میشه وضع مسکن خودرو غذا دارو و تورم دشمن فاسدی که هم دنیا را از ما دور کرد هم بالاترین ویرانی و دشمنی که میشد در حق این مملکت کردن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
ای داد و بیداد . هر کسی حرفی میزنه و هیچکس نمدونه چه خبره
آخرین اخبار