مدیر حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: پذیرش اسکان در داخل حرم حضرت معصومه (س) از ساعت ۱۱ شب آغاز و تا اذان صبح زائران می‌توانند از فضا‌های تدارک دیده شده در داخل حرم مطهر برای استراحت استفاده کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اشرف عبدی مدیر حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: پذیرش اسکان در داخل حرم حضرت معصومه (س) از ساعت ۱۱ شب آغاز و تا اذان صبح زائران می‌توانند از فضا‌های تدارک دیده شده در داخل حرم مطهر برای استراحت استفاده کنند.

مدیر حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: زائران برای ثبت نام و هماهنگی اسکان خارج از حرم کریمه اهل بیت (س) به دفاتر ستاد اسکان استان قم در حرم مطهر در حجره ۳۵ صحن امام رضا (ع) و دفتر خدمات زائر واقع در صحن جواد الائمه (ع) مراجعه کنند.

عبدی گفت: زائرسرای کوثر واقع در صحن جوادالائمه (ع) حرم مطهر تا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ هر شب با ظرفیت ۴۰۰ نفر به زائران خدمات اسکان ارائه می‌دهد.

مدیر حرم مطهر حضرت معصومه (س) با بیان اینکه از ۲۷ اسفندماه با توجه به مراجعه زیاد افراد برای اسکان شب در حرم مطهر، شبستان نجمه خاتون با ظرفیت حدودی هزار تا هزار و ۲۰۰ نفر به این امر اختصاص یافته است، گفت: با توجه به افزایش تقاضا، بالکن غربی شبستان امام خمینی (ره) در شب‌های گذشته در اختیار زائران قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار