استاندار گیلان گفت: تمامی دستگاه‌های خدمات رسان و نظارتی تا پایان سفر‌های نوروزی به صورت شبانه روزی برای خدمت به مردم در آماده‌باش هستند.

اسدالله عباسی در گفتگو با شبکه خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان و نظارتی عضو ستاد خدمات سفر استان تا پایان سفر‌های نوروزی به صورت شبانه‌روزی و آماده‌باش در خدمت مردم هستند.

به گفته او، تعداد مسافران اقامت‌کننده در گیلان (مراکز اقامتی ثابت و موقت) به بیش از ۷۰۰ هزار نَفَرشب اقامت رسیده است که نشان از رشد ۱۰۲ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته دارد.

حدود ۸۲۰ هزار خودرو نیز از ابتدای طرح سفر‌های نوروزی یعنی ۲۵ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ وارد استان شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۳۶ درصدی دارد.

استاندار گیلان گفت: تا زمان حاضر بیش از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر مسافر به صورت زمینی و هوایی به این استان سفر کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۳۷ درصد افزایش یافته است.

مسافران نوروزی در ورودی‌های گیلان واکسینه می‌شوند

به گفته آقای عباسی، جمعیت هلال احمر در ۹ پست ایمنی و سلامت با حضور جوانان داوطلب علاوه بر راهنمایی گردشگران با توجه به شرایط کرونایی نسبت به واکسینه کردن مسافران در ورودی‌های استان گیلان آمادگی دارند.

او از مسافران خواست با توجه به اتمام موج اول سفر و ترافیک پرحجم در خروجی‌های استان، با اطلاع از وضعیت ترافیکی جاده‌ها نسبت به خروج از گیلان با آرامش و حفظ سلامت خود و خانواده‌شان اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.