استاندار البرز گفت: اکنون با توجه به شعار سال باید بخش اقتصادی استان با تلاش مضاعف برای ایجاد ۱۲۰ هزار شغل با استفاده از بسترهای دانش بنیان همت و برنامه ریزی کند.

آقای عبداللهی گفت:برای ایجاد ۶۰ هزار شغل در استان در سال ۱۴۰۱ برنامه ریزی کرده بودیم که اکنون با توجه به شعار سال باید این تعداد را به ۱۲۰ هزار شغل رساند.

استاندار البرز گفت: البرز مملو از ظرفیت است که در سایه روحیه انقلابی، جهادی، وحدت و همبستگی قادر خواهیم بود مسایل و مشکلات را حل کنیم و روند توسعه استان را با شتاب بیشتری طی کنیم.

عبداللهی گفت: برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته در این راستا که نمونه ای از اتحاد و انسجام مسوولان محسوب می شود، دستاوردهای قابل قبولی را همراه داشته است.

او می گوید:اگر انسجام و هم افزایی ها در تمامی برنامه های استان تداوم داشته باشد می توانیم میزان رضایتمندی مردم به عنوان ولی نعمتان ما و کسانی که همواره همراه و دلداده نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند را افزایش دهیم.

استاندار البرز گفت:تولید و اشتغال بر مبنای دانش بنیان با حمایت از مجموعه های خلاق و شتاب دهنده ها در استان را طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری با جدیت دوچندان دنبال خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.