مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: شب گذشته بیش از ۵۱ هزار مسافر در مراکز اقامتی اصفهان اسکان یافتند.

جواد شفیعی گفت: در ششمین شب از سال ۱۴۰۱ تمام مسافران و گردشگران نوروزی شهر اصفهان در مراکز اقامتی مشخص شده، اسکان یافتند و هیچ گونه مشکلی برای اقامت و اسکان مسافران در اصفهان نداشتیم.

تمام مراکز اقامتی که بر اساس اولویت‌های ستاد خدمات سفر شهر اصفهان در نظر گرفته شده است، از جمله هتل‌ها و مهمان‌پذیرها، مدارس و خوابگاه‌های دانشجویی با تمام ظرفیت، در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفت و مسافران با انتخاب محل‌های اقامت نسبت به اسکان خود اقدام کردند.

به گفته او شامگاه ششم فروردین به جهت برودت و کاهش دمای هوا، در‌های ورزشگاه‌ها به روی مسافران نوروزی باز شد و مسافران در شرایط مناسب و در مکان‌های مسقف و گرمایش مناسب اقامت مناسبی داشتند.

باغ فدک همچنان به عنوان تنها محل اسکان مسافران به صورت روباز و چادر خواب آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان معتقد است مسافران و گردشگرانی که اصفهان را به عنوان مقصد مسافرت خود انتخاب کرده‌اند در ۲۴ ساعت شبانه‌روز می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند و از ظرفیت‌های باقیمانده مراکز اقامتی از جمله هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، مدارس آموزش‌وپرورش، خوابگاه‌های دانشجویی و ورزشگاه‌ها اطلاع یابند.


منبع:ایمنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.