نخست وزیر رژیم صهیونیستی با پادشاهی سعودی به دلیل حملات تلافی جویانه نیروهای مردمی یمن ابراز همدردی کرد.

نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی حملات تلافی جویانه نیروهای مردمی یمن علیه دشمن سعودی را محکوم کرد. 

بر این اساس، بنت در پیامی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: ما از حملات وحشتناک حوثی ها (جنبش انصارالله یمن) که مورد حمایت ایران است به عمق خاک عربستان سعودی ابراز نگرانی و اندوه می کنیم. این حملات بار دیگر نشان داد ستیزه جویی ایران هیچ مرزی نمی شناسد و نباید سپاه پاسداران ایران از لیست سازمان های تروریستی خارجی آمریکا (FTO ) خارج شود. 

ابراز همدردی مقامات صهیونیست با رژیم سعودی موضوع جدیدی نیست. رسانه های غربی بارها از همکاری و همراهی پشت پرده میان تل آویو و ریاض خبر داده اند. با این حال، رژیم صهیونیستی و سعودی می کوشند اقدام به تشکیل ائتلافی منطقه ای علیه امنیت ملی ایران کنند. 

گفتنی است شبکه العربیه وابسته به رژیم سعودی اعلام کرد شبه‌نظامیان حوثی روز جمعه 25 مارس در 16 مورد حمله موشکی بالستیک و پهپادی تاسیسات نفت و ساختارهای زیربنایی شهرهای مختلف پادشاهی عربی سعودی از جمله تاسیسات نفت آرامکو در شهر جده را هدف قرار دادند.

وزارت انرژی عربستان سعودی نیز با صدور بیانیه از شدت بالای خسارت وارده به تاسیسات نفتی این کشور درپی حملات جنبش انصارالله یمن خبر داد. در این بیانیه آمده است: در سایه ادامه حملات حوثی‌ها، پادشاهی عربی سعودی مسئولیت هر گونه کمبود در عرضه نفت به بازارهای جهانی را تقبل نمی‌‌کند. در این شرایط حساس حملات حوثی‌ها نه تنها سعودی بلکه اقتصاد جهانی را هدف قرار می‌دهد. واضح است که این حملات و طرف‌هایی که از آن پشتیبانی می‌کنند هدف قرار دادن امنیت صادرات انرژی جهان را دنبال می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۵۴ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
بنت ملعون تو یکی آتیش بیار معرکه خفه شو که جهان اسلام رو شما فراعنه برده داران عصر جدید ضد حقوق بشر نژادپرستان فاشیستی ملعونین شیطان صفتان کافرین جهنمی صهیونیستها و انگلیسیها و آمریکایها و کلا حاکمان غربیها بهم ریخته اید و دارید از آبهای گل آلودی که به راه انداخته اید در جهان اسلام توسط برده هاتون و جیره خورانتون و کار گزارانتون دارید سودهای هزاران هزاران هزاران میلیارد دلاری می می برید و می خورید واقعا متاسفیم و شرم آور است برای مسلمانانی که در جهان اسلام با شما ملعونین پیمان دوستی بسته اند شما از شیاطین کافر انسی و همپیمان با شیاطین جنی کافرین هستید که در لشکریان ابلیس ملعون کافر خبیث هستید و جایگاهتان در جهنم اسفل سافلین است و در دنیا هم فروپاشی و نابود خواهید شد . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
متاسف باشید و از این تاسف بمیرید.
آخرین اخبار