رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اثر برخورد ۲ خودرو در تونل شماره ۴ جاده یاسوج- بابامیدان یک تن کشته شد و ۵ تن دیگر زخمی شدند.

جهانبخش وحدت نژاد گفت: این حادثه بعد از ظهر امروز در جاده یاسوج به بابامیدان به سامانه اورژانس گزارش شد و بلافاصله پایگاه اورژانس کوشک و نورآباد به محل حادثه اعزام شدند.

او می گوید: متاسفانه در این سانحه یک تن بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و ۵ تن دیگر مصدوم شدند.

وحدت نژاد با بیان اینکه این حادثه بر اثر برخورد خودور تندر و پژو ۴۰۵ رخ داده است گفت: مجروحان به بیمارستان نورآباد منتقل شدند.

 ۱۴۹ تصادف در جاده های کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای نوروز تاکنون

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هم در این جلسه گفت: بیشترین تردد خودرو را در روز گذشته در استان ثبت کردیم که افزایش ۱۱۱ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال داشته است.

محمدی به تصادف های جاده‌ای هم اشاره کرد و گفت: تاکنون ۱۴۹ تصادف در جاده‌های استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۲ درصد افزایش داشته است.

او با بیان اینکه تاکنون در تصادف های نوروزی ۶۶ تن مصدوم شدند می گوید: این آمار در مدت مشابه پارسال ۵۰ مورد بوده که افزایش ۳۲ درصدی داشته است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان اینکه از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۱۵ تن جان خود را از دست دادند گفت: این آمار در مدت مشابه پارسال ۳ تن بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.