آیت الله دژکام گفت: باید اسباب فعالیت‌های فرهنگی از جمله رسانه را توسعه دهیم و اگر اسباب حکمرانی فرهنگی را در اختیار گرفتیم مدیریت فرهنگی را می‌توانیم انجام دهیم.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در نشست مدیران فرهنگی و ائمه جمعه جنوب استان فارس که در مدرسه علمیه لامرد برگزار شد، با اشاره به اینکه نظام باید در مسائل فرهنگی مدیریت داشته باشد و این موضوع غیر از موعظه کردن است، گفت: مدعیان مدیریت در مسائل فرهنگی نمی‌توانند بگویند روحانیت نقشی ندارد، نقش اصلی در موضوع فرهنگی روحانیت است.

او گفت: باید اسباب مسائل فرهنگی فراهم شود و منبر در زمان گذشته تنها رسانه‌ای بود که مردم با آن مواجه بودند، تا سال ۱۳۵۵ تلویزیون در شهرستان‌های فارس نبود، در واقع هیچ ابزاری نبود، رسانه اصلی منبر و روحانیت بود، اینقدر کسی سخن از بی امکاناتی گذشته نمی‌گوید که نسل جدید فکر می‌کنند امکانات در گذشته بوده است در صورتی که هیچ امکاناتی در گذشته و قبل از انقلاب نبود.

به گفته امام جمعه شیراز، عده‌ای خیال می‌کنند پس از انقلاب هیچ کاری انجام نشده است، در صورتی که تمام امکانات کنونی پس از انقلاب انجام شده است، در عرصه مدیریت فرهنگی عقب هستیم باید فعالیت‌ها را توسعه دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار