سرپرست فرمانداری گیلانغرب در خصوص پتانسیل‌های مرز سومار در افزایش صادرات کشور توضیح داد.

حشمت رضایی گفت: نامگذاری سال جاری به نام تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین توسط مقام معظم رهبری سند و نقشه راه را به خوبی مشخص کرده است.

دغدغه و اولویت کاری مدیران در سال جاری باید بر اساس شعار سال و ایده‌های نو و دانش بنیان در جهت ایجاد شغل‌های پایدار باشد.

نگاه ریزبینانه رهبر معظم انقلاب به نامگذاری امسال را حاکی از اهمیت موضوع است و سند توسعه استان کرمانشاه که در حال تدوین بوده و تحقق این شعار در آن لحاظ خواهد شد.

 همه دستگاه‌ها مکلف هستند برای ایجاد و رونق تولید و کارآفرینی فعالیت کاری خود را در سال جدید با نگرشی ویژه در این خصوص با جدیت دنبال کنند و تحقق این موضوع همراهی و همدلی همه دلسوزان را نیاز دارد.

در ایجاد اشتغال، رفع معضل بیکاری بایستی در اولویت قرار گیرد هیچ اشتغالی ایجاد نمی‌شود، مگر اینکه زمینه تولید آن مهیا شود.

شهرستان گیلانغرب به لحاظ ظرفیت‌های خوبی که در حوزه‌های مختلف اعم از فرصت‌های مثبت مرزی وجود معادن غنی و همچنین بخش کشاورزی و دامپروری دارد نگاه نوین و دانش بنیان به این ظرفیت‌ها می‌تواند هم در تولید و هم اشتغال و کار آفرینی نقش مهمی را ایفا کند.

به گفته رضایی، مرز سومار با توجه به بحث صادرات از جمله پتانسیل‌های مهم گیلانغرب است و برای تحقق شعار سال همه مکلف هستیم با همدلی و وحدت رویه توصیه‌های رهبر معظم انقلاب را در جهت اعتلا و توسعه ایران اسلامی با جدیت رصد و عملی کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.