رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: یک هزار و ۹۹۹ مورد تصادف از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۱ تاکنون در استان اصفهان گزارش شده است.

فرهاد حیدری گفت: پرسنل اورژانس استان اصفهان به هفت هزار و ۵۱۷ مأموریت امدادرسانی اعزام شدند که پنج هزار و ۵۱۸ مورد غیرتصادفی و یک هزار و ۹۹۹ مورد تصادفی بوده است.

او تعداد مأموریت‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش یافته است، گفت: از ابتدای طرح تفصیلی ۴۶ هزار و ۴۲ تماس امدادخواهی با شماره ۱۱۵ استان برقرار شده است.

همچنین در این مدت ۷۳ هزار و ۱۱۸ نفر به بخش اورژانس بیمارستان‌های سطح استان اصفهان مراجعه کردند و ۱۷ هزار و ۴۲۶ نفر در بخش اورژانس بیمارستان‌ها بستری شدند.

به گفته حیدری در طرح امداد نوروزی ۱۴۰۱ تا کنون ۲۲۰ مورد بازدید از پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ استان، ۳۰ مورد بازدید نظارتی توسط معاونت درمان از مراکز درمانی، ۶ هزار ۴۱۸ بازرسی میدانی توسط معاونت بهداشتی و یک هزار و ۱۶۰ بازرسی میدانی توسط معاونت غذا و دارو انجام گرفته است.

در این مدت ۴۶ نفر از شهروندانی که بر اثر استنشاق گاز مونوکسیدکربن در استان اصفهان دچار مسمومیت شدند، از خدمات درمانی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان استفاده کردند.

او می‌گوید در طرح امداد نوروزی ۱۴۰۱ تعداد ۱۵۹ پایگاه اورژ انس و ۱۷ ایستگاه سلامت نوروزی آماده امداد رسانی در موارد اورژانسی هستند.

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: در طرح امداد نوروزی یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس اصفهان در محل سه راهی جندق برای پوشش امداد سلامت حوادث احتمالی و ارائه خدمات به مسافران نوروزی مستقر است.


منبع:مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار