سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا روز گذشته ۸۶۵ هزار خودرو مسافر نوروزی به استان فارس وارد شده است.

 علیرضا راستیار در گفت‌وگو با خبرنگار ما، از ثبت یک میلیون و ۲۵۵ هزار و ۶۹۷ تردد در محور‌های مواصلاتی استان در روز گذشته پنجم فروردین‌ماه خبر داد و گفت: تردد خودرو‌های سواری در روز گذشته نسبت به سال گذشته در همین بازه زمانی ۸۵ درصد افزایش داشته است.

به گفته او، تردد ورودی‌های استان از سمت اصفهان در روز گذشته نسبت به پارسال ۲۴۸ درصد افزایش داشته است، همچنین تردد ورودی‌های شهر شیراز نیز نسبت به پارسال افزایش ۴۸ درصدی را به همراه داشته است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس درصد سرعت غیرمجاز در سطح محور‌های مواصلاتی استان را ۵ درصد اعلام کرد و گفت: از کل تردد صورت گرفته طی روز گذشته، ۷۲ هزار و ۶۵۵ تردد را خودرو‌های سنگین، یک میلیون و ۱۷۵ هزار و ۸۱۹ تردد را خودرو‌های سواری و وانت و ۷ هزار و ۲۲۳ تردد را اتوبوس‌ها شامل می‌شود.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: از کل تردد‌های انجام شده ۶ درصد متعلق به تردد خودرو‌های سنگین بوده‌است و متوسط سرعت خودرو‌ها ۷۸ کیلومتر بر ساعت بوده است.

احمدی گفت: دیروز ۱۹۶ هزار و ۲۸۰ تخلف در جاده‌های استان ثبت شده است، گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا روز گذشته ۸۶۵ هزار خودرو مسافر نوروزی به استان فارس وارد شده است و ۸۲۸ هزار خودرو از استان خارج شده است.

او گفت: بیشترین تردد وسایل نقلیه به ترتیب مربوط به جاده‌های شیراز_مرودشت_ مرودشت_شیراز، صفاشهر_آباده، سعادتشهر_ مرودشت، شهررضا_آباده- دشت ارژن_قائمیه، شیراز_ دشت ارژن، کازرون_بوشهر، کوار_ فیروزآباد، شیراز_ کوار و شیراز_سروستان بوده است.

احمدی گفت: در محور شیراز- مرودشت ۶۰ هزار و ۷۰۳ تردد، مرودشت_ شیراز ۴۳ هزار و ۵۶۷ تردد، شیراز_ کوار ۳۱ هزار و ۳۹ تردد، شیراز_دشت ارژن ۲۸ هزار و ۶۷۹، سعاتشهر_صفاشهر_ ۲۷ هزار و ۱۶۷ تردد، شیراز_سروستان ۱۸ هزار و ۱۹۹ تردد، قائمیه_ نورآباد ۱۴ هزار و ۹۱۷ تردد، کازرون_بوشهر ۱۷ هزار و ۱۲ تردد و نورآباد_گچساران نیز ۱۱ هزار و ۹۵۲ تردد ثبت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.