مدیر ستاد اقامه نماز استان قم با اشاره به اقامه نماز جماعت در نمازخانه و مساجد بین راهی قم گفت: روز طبیعت در تمام تفرجگاه‌ها و بوستان‌های شهری قم نماز جماعت اقامه خواهد شد.

 محمد خامه یار با بیان اینکه اقدامات این ستاد با محوریت سال جدید از حدود یک ماه قبل آغاز شده است، گفت: در همین زمینه مشکلات و نیازمندی‌های نمازخانه‌های بین راهی و سایر مکان‌های در نظر گرفته شده جهت اقامه نماز در سطح استان بصورت روزانه پایش و رصد شده است.

خامه یار گفت: ساماندهی سرویس‌های بهداشتی، تبلیغات محیطی، بهسازی مساجد بین راهی، بوستانها، توقفگاه و ... از اقدامات انجام شده جهت آماده سازی زیرساخت‌ها برای اقامه نماز در طول ایام نوروز جاری بوده است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم با بیان اینکه رصد و حل مشکلات نمازخانه‌ها و مساجد تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، گفت: نظارت بر مساجد و نمازخانه‌های استان همچنان ادامه دارد.

خامه یار گفت: در نمازخانه‌های بین راهی بخش‌ها و شهرستان‌های تابعه قم نیز با همکاران مسئولان محلی نیز با استقرار ائمه جماعات، نماز جماعت اقامه می‌شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم گفت: در هر نماز خانه و مسجد بین راهی استان که شرایطی اقامه نماز جماعت فراهم بوده، امام جماعت اعزام شده است.

خامه یار با اشاره به نزدیکی به روز سیزدهم فرودین ماه و روز طبیعت، گفت: طی این روز در تمام تفرجگاه‌ها و بوستان‌های شهری قم نماز جماعت اقامه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار