تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز استان مرکزی به دو شهرستان رسید.

سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اضافه شدن یک شهر به شهر‌های قرمز استان از برخورد با موارد خلاف مصوبات ستاد استانی کرونا خبر داد.

جمالیان گفت: با افزایش مسافرت‌های نوروزی، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز به ۲ شهرستان افزایش یافت و شهرستان شازند در کنار آشتیان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

او افزود: طبق آخرین اعلام رنگ بندی شهرستان‌های اراک، تفرش، فراهان و خمین در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های خنداب، زرندیه، ساوه، کمیجان، محلات و دلیجان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن اشاره به ضرورت اجتناب از سفر‌های غیرضرور، توصیه کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مکان‌های عمومی به خصوص رستورانها، پمپ بنزین‌های بین راهی و سرویس‌های بهداشتی بهترین راهکار در سفر‌های نوروزی است تا شاهد افزایش آمار مبتلایان به کرونا و تغییر رنگ بندی شهرستان‌های استان نباشیم.

جمالیان تاکید کرد: اماکن و مراکز عمومی به صورت مستمر تحت بازدید و نظارت قرار میگرند و در صورت مشاهده موارد خلاف مصوبات ستاد استانی کرونا با آن‌ها برخورد جدی می‌شود.

گفتنی است پیش از عید مسئولین استان ضمن اعلام استقبال از مسافران نوروزی از آمادگی کامل استان مرکزی برای پذیرش گردشگران خبر داده بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.