فتحی گفت: از آغاز اجرای طرح خدمات بشردوستانه هلال احمر تاکنون بالغ بر ۲۱۲هزار تن از مسافران نوروزی از هلال احمر کمک دریافت کردند.

شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: با آغاز بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشر دوستانه نوروزی هلال احمر در استان تهران که همزمان با سراسر کشور در کنار طرح ملی امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر برگزار می‌گردد، ۱۶ پست ثابت و سیار با حضور اعضای جوان (داوطلب) جمعیت هلال احمر استان تهران در ورودی شهرستان‌های استان تهران و نقاط پر تردد مسافران راه اندازی شد.

وی گفت: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا پنجم فروردین ماه سال جاری، به بالغ بر ۲۱۲ هزار و ۷۱۴ نفر از هموطنان، خدمات بشر دوستانه ارائه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: در طرح نوروزی خدمات بشر دوستانه هلال احمر استان تهران، اعضای حاضر به خدماتی همچون راهنمایی مسافران، ارائه آموزش پیشگیری از کرونا، اجرای کمپین بهرفت و نه به تصادفات در زمینه ایمنی سفر، برپایی چادر‌های اقامه نماز، میزبانی از کودکان در فضا‌های دوستدار کودک و مواردی از این دست پرداخته اند که با استقبال قابل توجهی روبرو شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
دادن یه نقشه شهر رو جزو خدمات حساب میکنن
آخرین اخبار