معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اسکان مهمانان نوروزی در مناطق گردشگری شهرستان لنده به صورت مطلوب در حال انجام است.

سید جواد هاشمی در بازدید از پایگاه ستاد تسهیلات نوروزی لنده، این شهرستان را یکی از امن ترین مناطق استان معرفی کرد و گفت: لنده از جهت جرایم و میزان خشونت ها جزء رتبه های آخر قرار دارد و این مهم تنها از مردمانی با پیشینه فرهنگی عالی میسر است. 
 
او در ادامه سفر یک روزه خود از مرکز بستر درمانی لنده نیز بازدید کرد و از تلاش های کادر درمان در مدت همه گیری ویروس کرونا قدردانی کرد.

هاشمی منطقه گردشگری موگرمون را یکی از بهترین مناطق گردشگری استان عنوان کرد و گفت: وجود رودخانه وحشی و چشمه ساران زیبای این منطقه را از جمله قابلیت های مهم صنعت گردشگری در کشور و استان عنوان کرد.

فرماندار شهرستان لنده هم با بیان اینکه از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون، بیش از۳ هزار گردشگر به این شهرستان سفر کرده اند گفت: شهرستان لنده در فصل بهار زیبایی و طراوت خاصی دارد.
 
جلال دانش با دعوت از مردم برای سفر به این شهرستان می گوید: کوه سیاه پوشیده از برف و گیاهان دارویی کمیاب، کوه سفید که انواع جانوران را در خود جای داده و بوی چویل که مشام هر گردشگری را خوشبو می‌کند، منطقه دلی خیار کار و دلی مهرجان که انواع میوه های ارگانیک و عسل طبیعی را در فصل بهار و تابستان به بازار عرضه می‌کند را به گردشگران و مهمانان نوروزی تقدیم می کنیم.

به گفته فرماندار لنده، به منظور استقبال از میهمانان، میراث فرهنگی، هلال احمر و آموزش و پروش و سایر دستگاه های این شهرستان تمهیدات لازم برای اسکان مسافران و گردشگران را اندیشیده اند.

شهرستان لنده در منطقه گرمسیری در ۲۰۰کیلومتری ضلع غربی یاسوج مرکز استان واقع شده و ۲۳هزار نفر جمعیت دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.