فرمانده انتظامی خوزستان از اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز در سال جاری و کشف ۱۲۷ قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی غیرمجاز در استان خبر داد.

 سردار سیدمحمد صالحی گفت:  به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی خوزستان با همکاری سایر عوامل انتظامی استان، نخستین طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز را به مدت چهار روز در سطح استان به مرحله اجرا درآورد.

به گفته او  در اجرای این طرح ماموران پلیس با کار اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی ۶۵ نفراز دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان می‌گوید: در اجرای این طرح ۱۲۷ قبضه سلاح غیر مجاز، شامل ۴۹ قبضه سلاح جنگی، ۷۸ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و همچنین ۵۰۶ فشنگ کشف شد.

این مقام مسئول گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی سطح استان معرفی شدند.

به گفته سردار صالحی  پلیس عزم خود را برای برخورد قانونی با دارندگان سلاح غیرمجاز و عوامل تیراندازی‌جزم کرده و با این افراد هرگز مماشات نخواهد کرد.

پیش از این در ۱۲ اسفندماه پارسال نیز فرمانده انتظامی خوزستان از اجرای طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیر مجاز و کشف ۶۴ قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی غیرمجاز در استان خبر داده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار