مدیرکل حوزه استاندار هرمزگان از اعزام گروه جهادی درمانی ۶۰ نفره به جاسک خبر داد.

 محمد گلستانی نژاد ظهر امروز پنجم فروردین در حاشیه بازدید از فعالیت‌های گروه‌های جهادی مستقر در شرق استان گفت: از روز گذشته به‌همراه فرماندار جاسک در شرق هرمزگان حضور داشتیم و به دیدار گروه‌های جهادی مستقر در این منطقه رفتیم.

وی گفت: خوشبختانه فعالیت گروه‌های جهادی در شرق هرمزگان قابل تقدیر است و تلاش زیادی در حوزه‌های مختلف از جمله در حوزه پز‌شکی دارند.

مدیرکل حوزه استاندار هرمزگان گفت: یک گروه 400 نفره از گروه جهادی قرارگاه امام رضا (ع) تهران به جاسک آمده‌اند و علاوه بر این یک گروه مجهز پزشکی نیز از روز گذشته در جاسک مستقر شده است.

وی گفت: این گروه پزشکی سلامت بسیار امکانات خوبی دارند و به همراه خود داروخانه، سونوگرافی پرتابل، چشم پزشک، دندان پزشک و سایر امکانات و افراد متخصص در این گروه هستند و به مردم این شهرستان خدمات رسانی می‌کنند.

نماینده ویژه استاندار هرمزگان گفت : این گروه درمانی متشکل از یک تیم 60 نفره و در تخصص‌های مختلف هستند که آماده ارائه خدمات رایگان به مردم نیازمند در شهرستان جاسک هستند، بنا شد خدمات این گروه به صورت 70 درصد به مددجویان نهادهای حمایتی از جمله کمینه امداد و 30 درصد نیز به مردم عادی نیازمند باشد.

گلستانی نژاد گفت: با حضور در بین این گروه‌های جهادی برخی مشکلات عزیزان تلاشگر احصا و بلافاصله مسئله حل این مشکلات از طریق مختلف پیگیری شد.

وی گفت: کار ما پشتیبانی از گروه‌های جهادی است و از تمامی گروه‌های جهادی که ایثارگرانه در حال تلاش برای مردم این استان هستند کاملا حمایت می‌کنیم چرا که معتقدیم این گروه‌ها بسیار زحمت می‌کشند و نیاز به حمایت دارند.

مدیرکل حوزه استاندار هرمزگان گفت: ما برای کمک به مردم و گروه‌های جهادی همه دستگاه‌های خدمات رسان و دولتی را پای کار آورده‌ایم و ستاد هماهنگی دستگاه‌های خدمات رسان استانداری را فعال کرده و به همه برای حمایت از فعالیت سالانه گروه‌های جهادی ماموریت داده شده است.

وی گفت: یک گروه جهادی دیگر نیز برای شهرستان بشاگرد هماهنگ شده که قرار است در درمانگاه و مراکز درمانی این شهرستان مستقر شوند تا به روند بهداشتی و درمانی مردم کمک شود.

گلستانی نژاد در ادامه گفت: یک گروه درمانی دیگر نیز از فردا به استان خواهد رسید و از ظرفیت آنها در مراکز درمانی و بهداشتی مناطق محروم استفاده خواهد شد.

گروه جهادی خدمات درمانی و سلامت اعزامی به جاسک خدمات درمانی مختلفی از جمله در بخش‌های چشم پزشکی، ارتوپدی، مغز و اعصاب، سونوگرافی، زنان، داخلی، رادیولوژی، عمومی، دندانپزشکی و دارو به مردم شریف این شهرستان ارائه خواهند داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.