استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی شهادت ستوان‌سوم منصور بزی ساکت مامور نیروی انتظامی که در درگیری با اشرار در ایرانشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد را تبریک و تسلیت گفت.

 در پیام حسین مدرس خیابانی آمده است: امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی و سیستان و بلوچستان حاصل مجاهدت و تلاش شبانه‌روزی همه نیرو‌های نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی است که جان خود را برای تامین نظم و امنیت و انضباط اجتماعی در طبق اخلاص نهاده‌اند و در این مسیر خون‌های بسیار برای آرامش مردم و اعتلای نظام مقدس اسلامی تقدیم کرده‌اند.

در پیام استاندار سیستان و بلوچستان آمده است: بی تردید باب شهادت در برابر نیرو‌های جان‌برکف مسلح و مدافعان امنیت و تمامیت ارضی کشور گشوده است و این نشان افتخار در هر مقطعی به نام این فرزندان غیور و مجاهد ملت ایران ثبت می‌شود.

در پیام استاندار سیستان و بلوچستان آمده است: اینحانب؛ شهادت مظلومانه ستوان‌سوم منصور بزی ساکت را که شب گذشته در شهرستان ایرانشهر و در حین انجام ماموریت توسط کوردلان و اشرار از خدا بی‌خبر به درجه رفیع شهادت نائل آمد را به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، مردم شهید پرور و خانواده معظم این شهید معزز تبریک و تسلیت عرض کرده و برای آن شهید والاقدر علو درجات الهی و برای مجروحان این حادثه آرزوی شفای عاجل از درگاه خدای سبحان دارم و از همه نیرو‌های مدافع نظم و امنیت استان می‌خواهم هرچه سریعتر مسببین این جنایت شناسایی و دستگیر تا به سزای اعمال ننگین خود برسند.

بر اثر درگیری مسلحانه  ماموران نیروی انظامی در ایرانشهر  ۲ نفر از مأموران انتظامی مجروح و ستوان‌سوم "منصور بزی ساکت"،بر اثر اصابت گلوله به ناحیه سر،  به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار