استاندار همدان گفت: میزان تصادفات رانندگی در استان همدان نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

علیرضا قاسمی‌فرزاد گفت: طبق گزارش‌های موجود، امسال میزان تصادفات نسبت به مشابه سال گذشته، کاهش یافته است.
امروز جلسه راهبردی وضعیت تصادفات با حضور استاندار برگزار شد.

او گفت: با توجه به اقداماتی که دولت سیزدهم در حوزه سلامت انجام داد، پیش‌بینی می‌شد، که پس از دو سال محدودیت‌های سفر، میزان سفر‌های نوروزی امسال افرایش یابد.

استاندار همدان گفت: علیرغم اینکه سفر‌های نوروزی چندین برابر سال گذشته بود، طبق برنامه‌ریزی‌هایی که در بخش‌های مختلف پلیس راهور و نیروی انتظامی انجام شد، نظم قابل توجهی در ترافیک شهری و رانندگی سطح استان صورت پذیرفت.

قاسمی فرزاد در ادامه گفت: اقدامات و برنامه‌های پلیس راهور و نیروی انتظامی توفیقات خوبی از جمله کاهش تصادفات جاده‌ای و رانندگی به همراه داشت که قابل تقدیر است.

او گفت: اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی و صدا و سیما، نقش موثری در میزان کاهش تصادفات جاده‌ای ایفا کرد.

استاندار گفت: ساخت ایستگاه‌های نوروزی در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها نیز نقش موثری در پایین آوردن آمار تصادفات رانندگی و جاده‌ای داشت.

او گفت: کنترل و مراقبت راهور در شهر‌ها و پلیس در جاده‌ها، خدمات‌رسانی دستگاه‌ها و اورژانس در بخش بهداشت و درمان، حمل و نقل جاده‌ای، رفع نقاط حادثه‌خیز از عوامل تاثیر‌گذار در کاهش تصادفات بودند.

او گفت: با توجه به پیش‌بینی افزایش موج دوم مسافران نوروزی در هفته آینده، تاکید می‌شود مجموعه مدیریتی استان و پلیس، همین رویه را در پیش بگیرند تا میزان تصادفات بیش از این کاهش یابد.

قاسمی‌فرزاد گفت: از مردم و مسافران نوروزی درخواست می‌شود، ضمن همراهی و همکاری لازم، با اطمینان خاطر سفر کنند و با جدی گرفتن توصیه‌های پلیس راهور، دچار تصادفات رانندگی نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.