رئیس اداره ارزیابی آموزش و پرورش کرمان گفت: ۵۷ هزار و ۷۷۱ مسافر تا امروز در ستاد‌های اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش کرمان پذیرش شده اند.

احمد فیروزی گفت: ۱۶ هزار و ۲۹ خانوار از ۲۶ اسفند پارسال تا پنجمین روز امسال در ستاد‌های اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان اسکان داده شده اند.

او می‌گوید: آمار خانوار‌های اسکان یافته در ستاد‌های اسکان نوروزی آموزش و پرورش این استان طی امسال در مقایسه با سال ۱۳۹۸، ۲۵ درصد کاهش داشته است.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان  گفت:  ۹ هزار و ۹۰۰ مسافر در قالب ۲ هزار و ۷۴۴ خانوار و ۲۶ هزار و ۷۲۳ نفر روز در پنجمین روز از بهار امسال نیز از امکانات ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان  استفاده کرده اند.

به گفته او بیشتر میهمانان پذیرفته شده در ستاد‌های اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان به ترتیب از استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، تهران، شهرستان‌های استان کرمان، خراسان شمالی، فارس، خراسان جنوبی و مازندران بوده اند.

فیروزی می‌گوید: شهرستان‌های کرمان، سیرجان، راور، شهربابک، بم و انار به ترتیب بیشترین آمار پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی را در استان کرمان به خود اختصاص داده اند.

او گفت: ۱۷ پایگاه اسکان در شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان راه اندازی شده اند و ۲۳۹ مدرسه در قالب ۲ هزار و ۱۲۳ کلاس درس و خوابگاه، اردوگاه‌های دانش آموزی، دانشگاه فرهنگیان، خانه‌های معلم، سالن‌های ورزشی و نمازخانه‌های مدارس این اداره کل در سراسر استان پس از تجهیز و آماده سازی در اختیار میهمانان نوروزی قرار گرفته است.

به گفته رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان، خدمات درمانی رایگان به ۴۱ مسافر فرهنگی در کلینیک پزشکی فرهنگیان شهر کرمان ارائه شده است. 

او می گوید: ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان با حضور ۸۵۰ عوامل ستادی و اجرایی، روز ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ افتتاح و تا روز ۱۳ فروردین  امسال، پذیرای میهمانان نوروزی در شهرستان‌ها و مناطق مختلف خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.