گفته می شود که کوالکام در ماه می قصد دارد از تراشه جدید خود با نام اسنپدراگون 8 نسل 1+ رونمایی کند.

از زمانی معرفی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ شایعاتی در مورد یک نسخه پلاس که با استفاده از گره ۴ نانومتری TSMC ساخته می‌شود مطرح شد و گمانه زنی‌های زیادی را در مورد این اسنپدراگون ۸ نسل ۱+ افزایش داد.

به گزارش سایت gsmarena؛ به تازگی یک منبع موثق و قابل اعتماد فاش کرد که کوالکام قرار است از تراشه جدید خود در ماه می‌رونمایی کند. منطقی است که دستگاه‌های مجهز به آن می‌توانند بلافاصله پس از آن معرفی شوند؛ بنابراین اگر این اتفاق افتاد، انتظار می‌رود اولین گوشی‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۱+ قبل از پایان ماه می‌رونمایی شوند و در ژوئن در دسترس کاربران قرار گیرند. به نظر می‌رسد محصولات شرکت‌های شیائومی، لنوو، موتورولا و وان پلاس اولین گوشی‌های هوشمندی باشند که از این تراشه استفاده می‌کنند.

تراشه جدید کوالکام

بر اساس گزارش ها؛ شماره مدل این تراشه  Snapdragon ۸ Gen ۱ SM۸۴۵۰ است و ظاهراً ۸ Gen ۱+ با نام SM۸۴۷۵ شناخته می‌شود که نشان می‌دهد کوالکام قطعاً انتظار دارد که در مقایسه با سری قبلی خود پیشرفت قابل توجهی داشته باشد. تراشه‌های جدید سری ۷ نیز تقریباً در همان زمان عرضه خواهند شد و این تراشه‌ها، مانند ۸ نسل ۱+، در حال حاضر برای آزمایش و آماده‌سازی عرضه محصول در دست سازندگان گوشی‌های هوشمند هستند.


بیشتر بخوانید


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار