عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان گفت: سعی کنیم وحدت محور فعالیت‌هایمان باشد، کدورت‌ها را کنار بگذاریم و قلب‌هایمان را به هم نزدیک کنیم.

حجت‌الاسلام احمد سالک در جمع نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: هر که با خدا باشد، با همه هست؛ اما اگر انسان به خود متکی شود، گرفتار ۹ درد می‌شودپس باید سعی کنیم در سال جدید برای تقویت امید و محبت در جامعه اقداماتی را انجام دهیم که یکی از آن‌ها انس قوی با قرآن برای کسب گوهر‌های قرآنی است.

نیاز است که حرکت در مسیر توحید و ولایت را از بیان بسیار دقیق، علمی و تخصصی رهبر معظم انقلاب کسب کنیم؛ نیاز است که تولید دانش بنیان و اشتغال‌آفرینی سرمشق‌مان باشد و این مورد را متکی بر انس عمیق با قرآن پیش ببریم.

سعی کنیم سیاست رحما بینهم را تقویت کنیم و وحدت محور فعالیت‌هایمان باشد، کدورت‌ها را کنار بگذاریم و قلب‌هایمان را به هم نزدیک کنیم.

او می‌گوید انقلاب امانت الهی در عصر حاضر است که ۳ رکن دارد، یکی از ارکان آن قرآن و عترت است، رکن دوم ستون خیمه اسلام یعنی ولایت و رکن سوم آن رهبری است که محتوای دین را تطبیق می‌دهند و در این مسیر وظیفه ما اطاعت محض از رهبر معظم انقلاب است.

نیاز است ما سپر دست ولایت در روز سختی باشیم؛ نه اینکه به روزی برسیم که رهبر معظم انقلاب فریاد بزنند «این عمار»؛ باید کاری کنیم که آیندگان به ما افتخار کنند؛ نیاز است در مسیرمان آینده‌نگر باشیم، قله‌های بلند پیروزی را ببینیم و جان بر کف در مسیر دفاع از ولایت و اسلام بمانیم تا در این مسیر در راستای سیاست‌های اسلام و ولایت پیشرفت کنیم.

عضو شورای عالی مجمع نیرو‌های انقلاب اصفهان با اشاره به کلامی از امیرالمومنین (ع) گفت: انسان‌ها تحت تاثیر نفس خود هستند و نیاز است که در این مسیر به کمک خدا بر نفس مسلط شد؛ شخصی که خود را برای خدا خالص کند خدا او را برای خود انتخاب می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.