فرمانده انتظامی البرز از انهدام باند قاچاق خودروهای لوکس به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال تحت عنوان گذر موقت در این استان خبر داد.

سردار محمدیان گفت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی تردد خودرو های لوکس با پلاک جعلی در سطح شهر، به منظور شناسايی و مقابله با قاچاق کلان و سازمان يافته، شناسايی و انهدام عناصر اصلي قاچاق خودروهای لوکس در دستورکار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او می‌گوید: با اقدامات پلیسی ماموران یک دستگاه خودروی لکسوس در استان البرز توقیف و در بررسی ها مشخص شد پلاک خودرو جعلی و شماره پلاک فاقد اصالت است که در بازجویی ها متهم اعتراف کرد خودرو توسط فردی به وی فروخته شده است.

فرمانده انتظامی البرز گفت: در ادامه ماموران با تلاش شبانه روزی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری متهم در شهرکرج شدند و با هماهنگی مقام قضایی از منزل متهم بازرسی به عمل آمد که تعدادی آلات و ادوات مرتبط با جعل پلاک و کارت جعلی بازرسی کل کشور از وی کشف شد.

او می‌گوید: در بازجویی های انجام شده متهم اعتراف کرد با همدستی فرد دیگری در خارج از کشور اقدام به واردات خودرو تحت عنوان گذر موقت می‌کردند و پس از جعل پلاک، خودروها را داخل کشور به مشتریان خود می فروختند.

سردار محمدیان گفت: در مجموع ۹ دستگاه خودروی لوکس در مدل های بنز و لکسوس به ارزش تقریبی ۷۰۰ میلیارد ریال در شهرهای مختلف از جمله اصفهان و خوزستان، یکی پس از دیگری شناسایی و کشف شد که همگی به استان البرز منتقل و چهارنفر نیز در این باره با عناوین قاچاق و جعل دستگیر شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.