مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام از تردد بیش از یک میلیون و ۸۴۳ هزار وسیله نقلیه در محور‌های استان ایلام خبر داد.

به گفته نورالله دلخواه  ، بیش از یک میلیون و ۸۴۳ هزار وسیله نقلیه از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۳ فروردین ماه توسط ۴۴ دستگاه تردد شمار برخط موجود در محور‌های مواصلاتی ایلام ثبت شد.

او می گوید: این میزان تردد وسایل نقلیه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: از این تعداد تردد ۱۱۴ هزار و ۵۶۶ وسیله نقلیه به داخل استان ورود و تعداد ۹۹ هزار و۹۲۱ وسیله نقلیه از استان خروج داشته اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲ و ۲۶ درصد رشد نشان می‌دهد.

او می گوید: در روز چهارشنبه ۳ فروردین ۱۵۴ هزار و ۹۶۷ وسیله نقلیه در محور‌های استان تردد کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۱ درصد رشد داشته است.

دلخواه با بیان اینکه درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در روز سوم فروردین ۴۹ درصد بوده گفت: متوسط سرعت ثبت شده در این روز نیز ۷۲ کیلومتر بر ساعت و متوسط، تردد ساعتی ۱۴۶ گزارش شده است.

او می گوید: در این بازه زمانی بیشترین تردد وسایل نقلیه به ترتیب مربوط به محور‌های ایلام - بدره، ایوان- اسلام آباد، ایلام -صالح آباد و ایلام -چوار و همچنین کمترین تردد در محور‌های زرنه - سومار، لومار - سه راهی عالی آباد و محور مهران به ملکشاهی عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.