ماموستا شیرزادی گفت: استاندار کردستان در بخش‌های مختلف اقدامات خوبی انجام داده است و مردم استان نسبت به عملکرد تیم مدیریتی جدید استان امیدوار هستند.

ماموستا شیرزادی در دیدار با عبدالله رشیدی‌پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: دکتر زارعی کوشا استاندار کردستان یکی از مدیران جهادی و تلاشگر در کشور است و خوشبختانه از زمان حضور در استان اقدامات خوبی را انجام داده است.

او گفت: تیم مدیریتی جدید استان در راس آن استاندار جوان و پرتلاش استان مصمم به رفع مشکلات مردم شهرستان مریوان در زمینه گرانی، بیکاری و ساماندهی مرز‌های کولبری است و خوشبختانه اقدامات خوبی در این مدت زمان اندک صورت گرفته است.

امام جمعه مریوان ضمن تشکر و قدردانی از پیام دکتر زارعی کوشا استاندار کردستان گفت: من به عنوان امام جمعه مریوان آمادگی خود را در زمینه‌های مختلف جهت کمک به مسئولین استان در راس آن جناب آقای استاندار برای رفع مشکلات شهرستان و استان اعلام می‌کنم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان نیز در این دیدار، ضمن تبریک سال نو به امام جمعه مریوان و ابلاغ پیام تبریک استاندار کردستان به وی گفت: نام گذاری سال ۱۴۰۱ ازسوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین، برای عملیاتی کردن شعار سال همت و تلاش همه جانبه تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

عبدالله رشیدی پور گفت: نقش روحانیون و امامان جمعه در کمک فکری به مدیران و مسولین در پیشبرد برنامه‌های راهبردی استان راهگشا است.

او می گوید: امام جمعه محترم مریوان با توجه به سابقه طولانی و مثبتی که در امامت نماز جمعه مردم شریف مریوان دارند به مشکلات شهرستان و راه‌های رفع آن دارای نظرات کارشناسی مثبتی هستند و انتظار می‌رود تیم جدید را در سطح استان و شهرستان برای تحقق شعار سال و برنامه‌های دولت آقای دکتر رئیسی یاری نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.