مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۵ فروردین ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 

با سلام، عده‌ی زیادی از داوطلبین دستیاری دوره ۴۹ به تخلفات آزمون برگزار شده اعتراض کردند و هزاران پزشک داوطلب آزمون دستیاری بلاتکلیف مانده اند خواهش میکنم گزارشی تهیه کنید.


با سلام، در منطقه کوی ایثار شهرستان خرمشهر مدتی است انباشت زباله وجود دارد البته این مشکل در بیشتر مناطق استان خوزستان دیده می‌شود خواهش میکنم رسیدگی کنید.


سلام، بلوار امام رضا در اهواز پر از چاله چوله شده رانندگی در این مسیر خیلی آزار دهنده است لطفا پیگیری کنید.


با سلام، آسفالت مخروبه شهرک ارم در تبریز سوهان روح اهالی این منطقه شده خیلی آزار دهنده است به خصوص زمانی که بارش برف و باران داریم مشکل دوچندان می‌شود، لطفا رسیدگی کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۵:۴۸ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
مناسفانه وزارت بهداشت در مقابل قانون و رای قطعی دیوان عدالت با تمام توان ایستاده و میگه قانون و دیوان عدالت رو قبول ندارم ، هزاران پزشک جوان بلاتکلیف شدن و کسی هم پاسخگو و پیگیر تعویق قانونی تاریخ آزمون دستیاری به بعد از تغییر رفرنسهای منسوخ ۱۳ سال قبل نیست .
آخرین اخبار