استاندار سمنان گفت: کارگروه شرکت‌های دانش‌بنیان در استان سمنان ایجاد شود و جلسات هفتگی برای تحقق اهداف برنامه‌ریزی کند.

 

به گزارش ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری افزود: سمنان استانی دانشگاهی با حضور موسسه‌های آمورش عالی متعدد است و شعار سال در کارگروه شرکت‌های دانش بنیان در جلسات هفتگی باید دنبال شود.

وی یادآور شد: در کارگروه دانش بنیان، صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی، میراث فرهنگی، کمیته امداد و شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان و حوزه‌های دخیل در تحقق شعار سال عضویت داشته باشند.

استاندار سمنان بر تشکیل و فعالیت دبیرخانه کارگروه شرکت‌های دانش بنیان در استانداری تاکید و بیان کرد: این کارگروه باید عملیاتی، جهادی و میدانی وارد کار شود و به حرف و شعار نباید ختم شود.

وی با اشاره به اینکه در استان سمنان واحد‌های صنعتی و تولیدی بزرگی داریم که با کمک آن‌ها تحقق شعار سال میسر است.

استاندار سمنان ابراز داشت: ١۵ سال است مقام معظم رهبری در شعار‌های سال به اقتصاد اشاره دارند که مساله اصلی در جنگ اقتصادی است، سال‌های گذشته نیز در شعار سال به تولید توجه شد که ٣٣ واحد راکد استان سمنان در این زمینه بازفعال شد و دستاورد همین حوزه است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری توجه به اقتصاد دانش بنیان را در سال ۱۴۰۱ مورد توجه قرار دادند، افزود: در منویات و سخنرانی مقام معظم رهبری در ابتدای سال منظور از دانش بنیان کردن، کاهش هزینه‌های تولید، افزایش بهره وری، کاهش قیمت، افزایش کیفیت تولیدات و رقابت پذیر کردن تولیدات داخلی تاکید بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.